سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به عبد اللّه پسر عباس در باره نظرى که داده بود و امام موافق آن نبود فرمود : ] تو راست که به من نظر دهى و اگر نپذیرفتم از من اطاعت کنى . [نهج البلاغه]
وبلاگ تخصصی کامپیوتر
 

از: سعید عیسی پور  ::  86/11/29 ::  9:37 عصر

مرحله ی اول :

 در این مقاله آموزشی شما را با نحوه کار کرد CdShieldSe آشنا خواهیم کرد .

 

 

برای دست یابی به حالات مختلف قفل گذاری گزینه ی  را کلیک کنید . دو حالت  و  ظاهر می گردد . از  برای in Crack کردن فایل EXE و از گزینه ی  برای اعمال قفل بر روی فایل Image استفاده می کنیم .  در این بخش به برسی حالت  یعنی قفل گذاری روی فایل EXE خواهیم پرداخت . گزینه ی    را کلیک کنید . صفحه ی مربوط به تنظیمات این بخش ظاهر می گردد .

 

 

از بخش  فایلی را که قصد in Crack کردن آن را دارید ، انتخاب کنید .

دقت داشته باشین که فایل شما نباید دارای خاصیت Read Only  باشد . بعد از انتخاب فایل دکمه ی Open را کلیک کنید . اگر فایل EXE شما در هنگام اجرا شدن به فایلهای جانبی نیز نیاز دارد میتوانید آنها را در بخش پایین تعریف کنید .  برای این منظور از گزینه ی Active را فعال کرده از قسمت پایین صفحه فایلهای مرطبت با فایل EXE را مشخص می کنیم . 

ینک نوبت به تنظیمات فایل می رسد . از گزینه ی   را انتخاب نمایید . با انتخاب STEALTH MODE  امنیت فایل شما در مقابل ویرایش و تغییرات بالا می رود . البته در پاره ای از موارد انتخاب این گزینه باعث صدمه زدن به فایل EXE   می گردد .  با انتخاب گزینه ی MESSAGE EROR ON ILLEGAL COPY  خطائی برای کپی غیر مجاز سی دی بر روی فایل EXE می توانید در نظر بگیرید . این پیغام زمانی ظاهر می گردد که شخصی اقدام به کپی غیر مجاز فایل بروی هارد خود نمایید . اگر گزینه ی CD-KEY REQUEST

 فعال باشد در هنگام لود شدن سی دی یک کد فعال سازی از کار بر خواسته می شود . که در صورت اشتباه وارد کردن آن ،  کار بر دسترسی به برنامه ی اصلی را نخواهد داشت .

 

به دو حالت می توان روی فایل EXE قفل گذاری کرد . حالت  و حالت  .

حالت  : در این حالت اگر فایل EXE  روی هارد کپی شود اجرا نخواهد شد . و پیغام اورجینال نبودن سی دی ظاهر می گردد . همچنین اگر در این حالت سی دی اورجینال داخل دریوا سی دی رام نیز باشد فایل بعد از کپی شدن روی هارد اجرا نخواهد شد .

حالت  : اگر حالت Protection STD انتخاب شود در صورت کپی فایل EXE بعد از کپی روی هارد به درستی عمل خواهد کرد که سی دی اورجینال در درون سی دی رام قرار گیرد .

 

در آخر بر روی  کیلک نمایید . در صورت مشاهده Protected Successfully ! روی گزینه ی  کیلیک نمایید .

 

مرحله ی دوم :

در این مرحله شما فایل In Crack شده را همراه با سایر اطلاعات به فایل Image منتقل کرده و در نهایت فایل Image را قفل گذاری خواهید نمود .

برای این منظور از نزم افزار Ultra Iso را اجرا کنید .

بعد از باز شدن نرم افزار Ultra Iso به محل ذخیره شدن فایل InCrack شده بروید . همانطور که در عکس پایین مشاهده می کنید در محل ذخیره شدن فایل InCrack شده  دو فایل دیگر نیز وجود دارد برای عمل کردن صحیح قفل این دو فایل را به همراه فایل InCrack شده به درون فایل image متنقل کنید . اینک برای ذخیره کردن فایل image  دکمه ی  را کلیک کنید .

از قسمت Save As Type نوع Bin/Cue را نتخاب کنید . و در آخر در قسمت File Name  نامی را برای فایل خود انتخاب کرده و بر روی Save کلیک نمایید .

 

 نمایی از برنامه ی Ultra Iso

 

نزم افزار Ultra Iso را بسته و به نرم افزار Cd Shield Se باز می گردید . از قسمت  گزینه ی  را کیلک کرده در قسمت پایین  را کیلک کرده و فایلی را که در مرحله ی قبلی ذخیره کردیم را انتخاب می کنیم . سپس برای اعمال قفل دکمه ی  را کلیک نمایید . و در صورتی که پیغام    ظاهر شد در این صورت نرم افزار Cd Shield Se را بسته و نرم افزار CDRWIN را اجرا نمایید .

بعد از باز شدن نرم افزار CDRWIN گزینه ی  Record Disk را انتخاب کنید . با استفاده از گزینه ی   به محل ذخیره شدن فایل Image بروید . در بخش Recording Option  گزینه ی Underrun Protection را انتخاب کرده و سرعت را روی 8 تنظیم کنید 

 

در آخر روی  کیلیک نمایید و منتظر ایجاد سی دی بمانید . در پایان شما یک سی دی قفل گذاری شده دارید .  

برای سفارش دادن سی دی شامل تمام برنامه های آموزش داده در بخش قفل گذاری روی سی دی
روی همین متن کلیک نمایید.


نظرات شما()


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه |شناسنامه|ایمیل
 
 
 
 
 
 
درباره خودم
وبلاگ تخصصی کامپیوتر
پیوندهای روزانه
مرجع فارسی کامپیوتر و برق [114]
[آرشیو(1)]

لوگوی خودم
وبلاگ تخصصی کامپیوتر
لوگوی دوستان






لینک دوستان
وبلاگ اموزشی
آموزشهای تخصصی کامپیوتر
پایگاه علوم آموزشی علوم پایه
ترفندهای رایانه
شهر هک
ایران گونش


حضور و غیاب
یــــاهـو
آرشیو
هک
فایل های هک
ساخت ویروس
ساخت ویروس 2
شبه ویروس
آموزش ویروس نویسی
رفع اشکال در xp
نرم افزار سرعت بخش کامپیوتر
آموزش پارتیشن بندی
برنامه خود را زیبا کنید
my computer
Restartکردن ویندوز بدون بوت کردن کامپیوتر
بدون جستجو:
پیغامی قبل از ورود به ویندوز
مخفی کردن Device Manager
Web View Background تغییر
رازورمزهای بازیهای ویندوز
تغییر نام و یا حذف پوشه های ویژه (تمام ویندوز ها )
حذف Log Off :
بدون دسک تاپ:
آموزش قفل گذاری روی سی دی با CdShieldSe
مطالبی در مورد رم ها
نرم افزار کد گذاری بر روی فایل ها
پولدار شوید
راهنمای خرید وب کم
ساخت وبلاگ
آموزش گام به گام زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس به صورت تصویری
راه اندازی تلویزیون اینترنتی توسط Ieee، ویژه ی مهندسی برق
اکانت vpn رایگان از طرفandymedadianبه تمام ایرانی
ارتباط دو کامپیوتر از طریق خط تلفن, شبک
اشتراک
 
طراح قالب
>





Powered by WebGozar